Thursday, March 12, 2009

Kerteh beverly hills..our home sweet home






salam..slalunya faz mengupload gamba wedd...kalini nak upload my beloved home sweet home pulak.yelah utk tatapan kwn2 & families yg payah nak jenguk we all kt cni..huhu sadis pulop.actly for info sumer, i baru je berpindah ke kerteh last jun08.well my huby got new offer here so..here we are ;) so far mmg best dok kt cni...very the peaceful!tade jem2 mcm kt kl tu.

oh yea, actly my son falah saket mata tis wk.so i got a week off frm my boss..yesS..best sgt dpt lepaking kt umah.

by the wayy..m using my new toy (tks huby for the sponsorship..i lap U) & new lens (tks kay for tis superb lens!)

my hse ni dekatt lah sgt ngan da beach.nati later2 i upload the picass...enjoice!!

mOrE picas here>> click

4 comments:

Pujie said...

haha...you are my neigbour...I jalan 62 no 4...hahaha...

cantik gambar2 you...anyway...salam perkenalan...susah juga nak kenal photog2 kat kerteh ni..

:)

minmohd said...

wah..nice pics..best nyer dapat sponsor beli lense...lense apa kah itu? hehehe

faisyura said...

faz! just hitted your blog! cantek and marveles laaa gmbr2 ko.. umah pun cantik! ;) esok ade time amik gmbr zaim and his future adik ok.. ;)

**take care**
-byed-

warnajiwa said...

a very nice and peaceful place...shopping centre pun dah ada...kalah kt.